Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12

Am găsit o prezentare frumoasă şi interesantă în legătură cu măsurarea eficienţei unei campanii virale. Enjoi !


Vizualizări: 583 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-27 | Comentarii (2)

Angajaţii specializaţi pentru a avea grijă de conturile de pe reţelele de socializare ale unei companii trebuie să aibă mare grijă în administrarea acestora pentru că acestea, cu toate că au menirea de a promova, de a interacţiona şi de a fideliza clienţii vă pot duce pe un drum mai puţin aşeptat dacă nu puneţi preţ pe modul în care acestea lucrează pentru tine.

În general sunt întâlnite câteva tipuri de greşeli, care bineînţeles pot varia dintr-o parte în altă în funcţie de metodologia folosită şi cunoştiinţele pe care le deţine cel care se ocupă de ... Detalii... »

Vizualizări: 586 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-25 | Comentarii (0)

Am găsit un infografic interesant despre statisticile reţelelor de socializare, în cazul acesta Facebook şi Twitter.

Vizualizări: 563 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-24 | Comentarii (3)

Social Media, după cum ii spune şi numele, este menită să ne pună în legătură cu prieteni, cunoştiinţe, amici şi CLIENŢI sau POTENŢIALI CLIENŢI.

După ce investim în atragerea acestora, în adunăm într-o comunitate lângă afacerea proprie trebuie să găsim metode ca să îi ţinem acolo, să îi păstrăm pentru ca ei să revină şi la rândul lor să contribuie pentru a ne aduce alţi şi alţi clienţi.

Fidelizarea este un proces absolut necesar pentru a avea continuitate în vânzări.

   Încredere şi înţelegere ... Detalii... »

Vizualizări: 452 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-24 | Comentarii (3)

Ai lansat site-ul, ai făcut o pagină dedicată pe Facebook, ai cont pe Twitter, Linkedin, etc. Investeşti în publicitate şi promovare online, ad-uri, reclame, fanii se strâng dar vrei să vinzi mai mult, vrei să ai o rată de conversie mai mare a vizitatorilor. 

O să enumăr în continuare câţiva paşi şi câteva sfaturi pentru a încerca să atingi un număr mai mare de clienţi.

1. Prezintă clar ceea ce faci / vinzi

Când intră pe pagina ta omul trebuie să vadă exact ceea ce poţi să-i oferi. Spune-i asta, arată-i da ... Detalii... »

Vizualizări: 668 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-22 | Comentarii (0)

Odată cu apariţia reţelelor de socializare online, companiile şi firmele mai mici / mai mari au început să pătrundă pe teritoriul acesta pentru a se promova şi pentru a atrage clienţi.

Până aici totul e OK, dar se fac câteva greşeli care pot duce la ignorarea cel putin online a respectivei companii, ba chiar înrăutăţirea imaginii firmei în mintea consumatorului.

În continuare am să invoc câteva motive pentru care eu unul dau unflollow/unlike.

1. Atacă unele valori morale

Ok, în social media odată strânşi p ... Detalii... »

Vizualizări: 646 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-21 | Comentarii (0)

Două prezentări mai mult sau mai puţin drăguţe despre Social Media, dar bine punctate.

Urmăriţi-le mai jos.


Vizualizări: 475 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-16 | Comentarii (3)

Spre deosebire de alte evenimente, întâlnirile coroporate urmează reguli proprii în privinţa organizării. Un astfel de eveniment ţine de cultura organizaţională şi prima regulă în organizarea unui eveniment de genul acesta constă în aflarea cât mai multor informaţii despre respectiva companie.

Plan scurt - puncte principale

1. Tema evenimentului

  • eveniment extern - aniversări,lansări,sponsorizări,etc - invitaţi partenerii,autorităţi,presă
Vizualizări: 825 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-15 | Comentarii (0)

Pentru ca mâine este Valentine`s Day , în traducere liberă la noi ca Ziua Îndrăgostiţilor, trebuie să ştiţi că această zi generează vânzări foarte mari în sectorul florăriilor, bijuteriilor, cadouri şi turism.

Cu toate că este un soi de "sărbătoare" împrumutată şi-a făcut loc până şi pe piaţa din Asia cu ajutorul unui marketing agresiv şi continuu.

Chiar despre asta vreau să şi vorbesc în acest post, despre ce poţi face pentru promovare în Social Media, de Valentine`s Day.

Ponturi pentru Social Media

... Detalii... »

Vizualizări: 8715 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-13 | Comentarii (1)


Poziţionarea este procesul prin care se comunică segmentelor de piaţă alese informaţii cu privire la produs, pentru ca acesta să fie perceput ca fiind diferit de cele ale concurenţilor şi pentru a a ocupa un loc specific pe piaţă.


Prin poziţionare oferta unei firme ocupă o poziţie clară, exclusivă în memoria consumatorilor. Aceasta uşurează atât procesul de stocare a informaţiilor cu privire la oferta respectivă, cât şi pe cel de recuperare din memorie

Există 2 căi de poziţionare a unui produs :


poziţionarea funcţională care presupune punerea în evidenţă a caracteristicilor şi a beneficiilor;

poziţionarea simbolică sau expresivă pune în evidenţă satisfacţii hedoniste, sociale şi psihologice

Poziţionarea mărcilor se poate face în funcţie de următoarele criterii:

- atributele produselor;

- raportul calitate / preţ;

- sit ... Detalii... »
Vizualizări: 632 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-10 | Comentarii (0)

« 1 2 3 »