Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12

Pornind de la un articol vazut la Manafu m-am gândit să scriu câte ceva despre Fan Page-ul Facebook, care este o continuare a brandului în online.

Despre Fan Page


Pe scurt, Fan Page-ul este locul în care, tu, ca brand, poţi relaţiona foarte bine cu consumatorul.

Conform unor studii, consumatorii vizitează Fan Page-ul pentru a vedea în primul rând promoţiile şi reducerile active. Având o companie modernă, ... Detalii... »

Vizualizări: 471 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-10 | Comentarii (0)

După cum spuneam într-un post anterior, campaniile publicitare d.p.d.v al grupului ţintă cărora li se adresează sunt de două tipuri :

a) Campanii publicitare pentru consumatorul final

b) Campanii publicitare pentru companii ( organizaţii )

Astăzi vom vorbi despre campaniile pentru companii şi anume :

Publicitatea pentru companii şi categorii profesionale (publicitate de afaceri) se
adreseazã unor consumatori instituţionali sau intermediari între anunţãtor (compania
Publicitatea ca proces de comunicare producãtoare) şi consumatorul final şi este de mai multe tipuri: comercialã, industrialã, profesionalã şi corporatistã . 

Publicitatea comercialã : este adresatã companiilor care intermediazã între producãtorul
produselor/serviciilor (mãrcilor) şi consumatorul final, respectiv angrosiştilor sau detailiştilor.
Ea cautã sã convingã aceste companii de profitabilitatea pe care o au produsele comunicate,
de benefic ... Detalii... »

Vizualizări: 1509 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-09 | Comentarii (0)

Vă voi enumera şi prezenta 8 paşi care sunt de urmat pentru a concepe şi realiza o campanie interesantă şi eficientă.

Pasul 1 : Descoperirea

De realizat : - brieful campaniei

                   - targetări

                   - aşteptări

                   - exemple creative

                   - relaţionare atât online cât şi face to face

Pasul 2 : Strategia

De realizat : - concept de promovare

                   - canalele de promovare ce vor fi folosite 

                   - strategia planificării

                   - ... Detalii... »

Vizualizări: 580 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-09 | Comentarii (0)

Campaniile publicitate pot fi împărţite în două grupe, după grupul ţintă căruia îi sunt adresate :

a) Campanii publicitare pentru consumatorul final

b) Campanii publicitare pentru companii ( organizaţii )

Astăzi o să vorbesc despre  tipurile de campanii publicitare din prima categorie, cu câteva cuvinte şi descriere despre fiecare tip.

Publicitatea pentru consumatorul final se adreseazã direct consumatorului final şi are ca scop stimularea consumului pentru acele produse/servicii (mãrci) vizate de campania de comunicare. Una dintre cele mai rãspândite forme o constituie publicitatea pentru marcã; ea are ca obiectiv principal evidenţierea şi susţinerea valorilor mãrcii (brandului), în special în condiţiile unei multiplicãri accelerate a numãrului de mãrci sub care firmele îşi prezintã produsele.


Publicitatea pentru consumatorul final este, de altfel, cea mai rãspânditã formã de publicitate,
fiind la rândul ei de multe tipuri: ... Detalii... »

Vizualizări: 2542 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-08 | Comentarii (3)


Vizualizări: 269 | Adăugat de: Alex | Data: 2012-02-08 | Comentarii (3)

« 1 2 3