Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Luni, 2017-11-20
Principală » 2012 » Februarie » 23 » Cum transformi vizitatorii in clienti
10:32 PM
Cum transformi vizitatorii in clienti

Ai lansat site-ul, ai făcut o pagină dedicată pe Facebook, ai cont pe Twitter, Linkedin, etc. Investeşti în publicitate şi promovare online, ad-uri, reclame, fanii se strâng dar vrei să vinzi mai mult, vrei să ai o rată de conversie mai mare a vizitatorilor. 

O să enumăr în continuare câţiva paşi şi câteva sfaturi pentru a încerca să atingi un număr mai mare de clienţi.

1. Prezintă clar ceea ce faci / vinzi

Când intră pe pagina ta omul trebuie să vadă exact ceea ce poţi să-i oferi. Spune-i asta, arată-i dacă se poate, da-i informaţii cu privire la produse / servicii pornind de la preţ, la modul în care poate cumpăra şi modalităţile de livrare.

2. Poziţionează-te corect

Pentru ca să vinzi produsele trebuie să te adresezi celor care au nevoie de ele. Găseşte-ţi targetul, triază, urmăreşte-i obiceiurile şi nevoile şi creează cerere.

3. Contact rapid şi uşor

Fie că e pe pagina de Facebook, fie pe Twitter, produsul să fie însoţit de linkul exact către pagina lui unde să fie prezentate toate proprietăţile şi funcţiunile. Acţiunea de cumpărare trebuie înlesnită pentru că în ziua de astăzi comoditatea atinge cote înalte şi trebuie "folosită" în mod eficient.

4. Oferă încredere

Încrederea aduce vânzare. Asta e sigur. Dacă ai câştigat încrederea unor clienţi aceştia vor reveni cu siguranţă.Oferă garanţii, oferă posibilitatea ca utilizatorii să lase feedback, oferă-le produse în test, lasă-i să se convingă de calitatea serviciilor oferite.

5. Word of Mouth solution

Cu toţii ştim că publicitatea negativă se răspândeşte mult mai uşor şi mai repede.Nu oferi ocazia să "umble vorba-n târg' despre tine.Interacţionează cu consumatorii, răspunde-le, oferă-le explicaţii, ajută-i să găsească ceea ce caută, fii mereu pe placul lor pentru ca ei să poată şi să aibă motive să te promoveze mai departe.

6. Vizitatorii direcţi se convertesc mai repede

Aşa este, deoarece aceştia cunosc compania şi ştiu de ce şi pentru ce vin pe site. Social media este menit să întreţină legătura cu consumatorii, să-i informeze despre noutăţile apărute. Asta nu înseamnă cu Social Media nu poate converti. Notorietatea şi linkingul creat de reţelele de socializare ajută foarte mult atâta timp cât există o legătură corectă şi eficientă între companie şi client.

7. Concursuri

Organizarea unor concursuri pe pagina fanilor - alături de promovarea acestuie pe celelalte reţele sociale - este un pas important în convertirea vizitatorilor. Promovează concursul, filmează-l dacă este posibil şi încarcă-l pe YouTube pentru ca oamenii să vadă că este real şi oferă premii atractive.

Odată ce ai reuşit să câştigi mai mulţi clienţi dintre cei care te urmăresc online, fidelizează-i ! Asta e primul pas pentru a-i ţine aproape. Dar despre asta voi vorbi într-un post următor.

Vizualizări: 665 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: social media, clienti, buyer, traget, conversie | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: