Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-09-26
Principală » 2012 » Februarie » 15 » Eveniment corporate - brief plan
11:47 AM
Eveniment corporate - brief plan

Spre deosebire de alte evenimente, întâlnirile coroporate urmează reguli proprii în privinţa organizării. Un astfel de eveniment ţine de cultura organizaţională şi prima regulă în organizarea unui eveniment de genul acesta constă în aflarea cât mai multor informaţii despre respectiva companie.

Plan scurt - puncte principale

1. Tema evenimentului

  • eveniment extern - aniversări,lansări,sponsorizări,etc - invitaţi partenerii,autorităţi,presă
  • eveniment intern - petreceri tematice, petreceri de Crăciun,Paşte, ziua companiei,8 Martie , etc - eveniment organizat pentru angajaţi - nu necesită promovare

2. Numărul de participanţi

  •  conceperea listei de invitaţi şi confirmarea acestora trebuie făcută înainte de elaborarea bugetului dedicat evenimentului.O listă cu invitaţi şi modalităţi de contact ( număr de telefon preferabil) este necasar deoarece nu toţi cei care confirmă o să şi vină

3. Conducerea

  • In funcţie de ce eneminemt organizezi, trebuie stabilit care dintre persoanele din conducere(dacă sunt mai multe) vor modera acţiunea. Respectivul va trebui să fie în contact cu lumea, să rostească un mic discurs şi să se întreţină cu invitaţii.
  • Responsabilitatea celui care se ocupă de organizare este asigurarea bunului mers al lucrurilor şi de aceea, la primire, fiecare invitat trebuie anunţat cine este persoana  de contact căruia i se poate adresa

4. Bugetul

  • Bugetul trebuie să conţină : sală (dacă e închiriată), decor sală, catering, sonorizare, plată artişti (dacă e cazul),hostess, promovare etc.
  • Dacă e un buget ce trebuie aprobat trebuie ajustat pentru a nu fi nevoit să mergi de mai multe ori la conducere. 
  • Totul trebuie calculat de mai multe ori înainte pentru a-ţi face o idee cum se vor desfăşura lucrurile şi ce este necesar trebuie ştiut de la început !

5. Gestionarea

  • În ultimele două zile dinaintea evenimentului trebuie verificate din scoarţă în scoarţă toate detaliile ca să nu fie surprize.Sala, sonorizarea, confirmările, proiectoarele (dacă e cazul unor prezentări), etc.
  • În timpul evenimentului totul trebuie să se desfăşoare conform planului stabilit.Trebuie să ai totul sub supraveghere pentru a vedea cum decurg lucrurile şi ce ar putea fi îmbunătăţit.

După terminarea evenimentului se poate face o analiză a modului cum au decurs lucrurile în urma căreia se vor stabili punctele în care e nevoie de ajustare pentru o mai bună organizare.

Vizualizări: 798 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: Event, Promo, marketing, eveniment, Plan | Rating: 4.0/1
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: