Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-09-26
Principală » 2012 » Februarie » 10 » Facebook Fan Page
4:04 PM
Facebook Fan Page

Pornind de la un articol vazut la Manafu m-am gândit să scriu câte ceva despre Fan Page-ul Facebook, care este o continuare a brandului în online.

Despre Fan Page


Pe scurt, Fan Page-ul este locul în care, tu, ca brand, poţi relaţiona foarte bine cu consumatorul.

Conform unor studii, consumatorii vizitează Fan Page-ul pentru a vedea în primul rând promoţiile şi reducerile active. Având o companie modernă, o pagină pe Facebook înseamnă foarte mult pentru potenţialii clienţi.

Cei mai mulţi care aud despre o firmă nouă despre care nu au informaţii, o caută pe internet. Dacă pe lângă site este prezentă şi pe social media ( Facebook, Twitter, G+, etc ) cu atât mai mult va fi încrezător atât în voi cât şi în produsele sau serviciile pe care le oferiţi.

Un Landing Page atragător, cu informaţii concrete şi bine aşezatate ( KISS rules ), prezentarea promoţiilor, reducerilor şi a altor gânduri bune pentru consumator este un plus pentru fiecare companie.

Mesajele pot fi targetate după locaţie şi vârsta - alt plus - dacă reprezinţi un magazin de haine să zicem.

Pentru a fi cât mai sticky pentru public o poţi customiza după bunul plac (al consumatorului de preferat ) poţi adăuga aplicaţii specifice ( într-un pos viitor voi prezenta câteva aplicaţii foarte bune pentru fidelizare ) pentru domeniul care te reprezintă, asta însemnând şi respectul faţă de nişă şi perfecţionare.

Promovarea paginii

Selectează grupul ţintă şi trimite mesaje de prezentare ale companiei alături de link.Adaugă un bunton Fan Page pe site, dă de veste ăe Twitter, adaugă linkul pe cartea de vizită, updateaza-ţi contul pe LinkedIN,etc.

Aproape fiecare material de identificare sau nu, atât din mediul online cât şi cel offline, care are legătură cu compania trebuie branduit şi "ştanţat" cu adresa site-ului şi linkul Fan Page-ului, pe lângă celelalte identităţi vizuale bine cunoscute.

Statistici


După ce toate aceste acţiuni sunt bifate, se poate urmări numărul de vizite, numărul de clickuri, numărul de likeuri, numărul de comentarii pentru a vedea şi a putea contoriza cât mai bine traficul pe pagina fanilor.Poţi vedea utilitatea ca referral şi câţi oameni a trimis pe site spre exemplu.

În conlcuzie Facebook Fan Page este o foarte bună metodă de promovare a companiei,produsului,serviciului şi o modalitate excelentă de relaţionare şi interacţionare cu consumatorii ceea ce pentru vânzari este o cerinţă fermă şi obligatorie.

Vizualizări: 465 | Adăugat de: Alex | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: