Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-09-26
Principală » 2012 » Februarie » 25 » Greşeli de evitat în Social Media
1:03 PM
Greşeli de evitat în Social Media

Angajaţii specializaţi pentru a avea grijă de conturile de pe reţelele de socializare ale unei companii trebuie să aibă mare grijă în administrarea acestora pentru că acestea, cu toate că au menirea de a promova, de a interacţiona şi de a fideliza clienţii vă pot duce pe un drum mai puţin aşeptat dacă nu puneţi preţ pe modul în care acestea lucrează pentru tine.

În general sunt întâlnite câteva tipuri de greşeli, care bineînţeles pot varia dintr-o parte în altă în funcţie de metodologia folosită şi cunoştiinţele pe care le deţine cel care se ocupă de promovare.

Calitate, în primul rând

Încearcă să te foloseşti de maxim 3 reţele de socializare, cele mai dezvoltate pe care să promovezi compania.Focusează-te pe acestea, adaugă conţinut de calitate şi ţine-ţi fanii aproape.Nu este indicat să apelezi la foarte multe conturi pe diferite tipuri de reţele sociale pentru că astfel priezi din vedere esenţialul şi nu te poţi concentra exclusiv pe ceea ce trebuie să câştigi prin acest mediu online : notorietate şi clienţi.

Îţi cunoşti audienţa ?

Înainte de toate, trebuie să îţi cunoşti audienţa. Să îţi cunoşti targetul, pe cei care sunt interesţi de ceea ce oferi şi care cunosc câte ceva despre produsele / serviciile tale. Înainte de crearea conturilor pe reţelele de socializare aceste lucruri trebuie ştiute pentru a ştii cui şi cum ne adresăm.

Asculţi şi nu răspunzi

Una din cele mai mari greşeli din Social Media este lipsa interacţionării, care de altfel contravine total cu menirea reţelelor de socializare care prin nume spun ceea ce trebuie să faci : SOCIALIZARE. Vorbeşte cu comunitatea, postează informaţii, răspunde-le, cere şi oferă feedback de fiecare dată când postează câte ceva pe pagina de brand.

Foloseşte aplicaţii

Pe Facebook poţi crea o mulţine de campanii folosind aplicaţiile oferite.Ignorarea aplicaţiilor este o greşeală mai mult sau mai puţin întâlnită. Multe dintre acestea te pot ajuta în relaţia cu comunitatea pe Fan Page, trebuie doar să le descoperi pe cele mai eficiente în funcţie de nevoile şi obiectivele pe care ţi le-ai propus.

Ţine cont de statistici

Este o greşeală să nu îţi măsori audienţa pe reţelele de socializare. Atât a brandului cât şi a campaniilor publicitare lansate aici. Activităţile pe Social Media trebuie măsurate. Oricât de volatil este mediul acesta, oricât de mult ai experimenta în Social Media, trebuie să iei la cunoştiinţă anumite grafice prin care poţi măsura succesul brandului tău în online.

Fii consistent pentru a intra în mintea fanilor şi gândeşte-te că aceştia vor rămâne poate, pentru totdeauna lângă brand. De aceea trebuie să le acorzi atenţie, să îi cunoşti şo să ştii ce le oferi îi viitor.

Desigur mai pot fi exemplificate multe greşeli pentru că aceste sunt, oricât de mici şi de dese şi vor fi tot timpul, dar trebuie să fi atent şi să le elimini atunci când îţi promovezi brandul.


Vizualizări: 573 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: social media, interactiune, greseli, apps, calitate | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: