Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12
Principală » 2012 » Aprilie » 23 » Instrumente de marketing online
4:33 PM
Instrumente de marketing online

    Am adunat câteva instrumente care fac parte şi ajută dezvoltarea acţiunilor în marketingul online, alături de mici descrieri şi sfaturi despre cum poate fi abordată această direcţie a marketingului.

                                                  

        Acţiunile de marketing online ale organizaţiei pot fi implementate folosind unul dintre următoarele instrumente:

·         publicitatea online

·         poşta electronică

·         grupurile de discuţii

·         site-urile web

·         comerţul electronic

planul de marketing online poate presupune utilizarea unui singur instrument, a unei combinaţii de instrumente online sau a unei combinaţii de instrumente online şi "offline" ("tradiţionale", de exemplu publicitatea sau promovarea vânzărilor)

·         în cazul unei combinaţii de instrumente "online" şi "offline", este vorba despre un plan de marketing online integrat

·         utilizarea planurilor de marketing online integrat urmăreşte, ca obiectiv major, creşterea forţei comunicaţiei de marketing a organizaţiei:

·         marketingului online îi revine, din acest punct de vedere, un rol principal dacă el deţine ponderea cea mai importantă în efortul comunicaţiei de marketing a organizaţiei

·         marketingul online deţine un rol secundar, complementar, dacă poziţia sa, la nivelul efortului comunicaţiei de marketing a organizaţiei este una periferică

·         utilizarea fiecărui instrument de marketing online depinde semnificativ de audienţa vizată prin intermediul campaniei. Astfel:

·         publicitatea online poate fi utilizată atât pentru o audienţă generală (dacă se vizează creşterea notorietăţii sau îmbunătăţirea atitudinii publicului) cât şi pentru o audienţă specificată (dacă se vizează determinarea publicului să cumpere produsul)

·         poşta electronică poate fi utilizată în mai multe "valuri" de comunicaţie; mai întâi, ea poate servi ca purtător al mesajelor organizaţiei către o audienţă generală; ulterior, pe măsură ce audienţa este "calificată" (din punct de vedere al interesului faţă de organizaţie şi oferta sa ca şi al caracteristicilor sale), utilizarea poştei electronice va avea în vedere numai audienţe specificate

·         grupurile de discuţii pot fi utilizate, numai în anumite condiţii restrictive legate de caracterul necomercial al comunicaţiei interne, doar în cazul unor audienţe specificate

·         site-urile web pot fi utilizate pentru a comunica atât cu audienţe generale cât şi cu audienţe specificate; acestea sunt folosite ca platforme de comunicare cu cei care, în mod independent sau în urma unor acţiuni de creare de trafic desfăşurate, au vizitat site-ul repetând apoi vizita

·         comerţul electronic se adresează unei audienţe specificate, calificate, decisă să achiziţioneze produsele şi serviciile organizaţiei

·         instrumentele de marketing online pot fi abordate, de asemenea, ca instrumente active (organizaţia le foloseşte în mod ofensiv pentru a aborda consumatorul virtual şi a determina o reacţie favorabilă din partea acestuia) şi instrumente pasive (organizaţia le foloseşte în mod defensiv aşteptând o eventuală reacţie a consumatorului)

·         din categoria instrumentelor active de marketing online fac parte:

·         poşta electronică

·         grupurile de discuţii

·         comerţul electronic 

·         din categoria instrumentelor pasive de marketing online fac parte:

·         publicitatea online

·         site-urile web

·         utilizarea fiecărui instrument de marketing online urmează să facă obiectul unor planuri şi programe de marketing specifice


Vizualizări: 2446 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: marketing online, promovare online, internet, Plan, online | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 1
0   Spam
1 Mati   (2013-11-12 10:31 AM)
Hello Web Admin, I noticed that your On-Page SEO is is misisng a few factors, for one you do not use all three H tags in your post, also I notice that you are not using bold or italics properly in your SEO optimization. On-Page SEO means more now than ever since the new Google update: Panda. No longer are backlinks and simply pinging or sending out a RSS feed the key to getting Google PageRank or Alexa Rankings, You now NEED On-Page SEO. So what is good On-Page SEO?First your keyword must appear in the title.Then it must appear in the URL.You have to optimize your keyword and make sure that it has a nice keyword density of 3-5% in your article with relevant LSI (Latent Semantic Indexing). Then you should spread all H1,H2,H3 tags in your article.Your Keyword should appear in your first paragraph and in the last sentence of the page. You should have relevant usage of Bold and italics of your keyword.There should be one internal link to a page on your blog and you should have one image with an alt tag that has your keyword .wait there's even more Now what if i told you there was a simple WordPress plugin that does all the On-Page SEO, and automatically for you? That's right AUTOMATICALLY, just watch this 4minute video for more information at.

Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: