Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12
Principală » 2012 » Aprilie » 5 » Diferenţa dintre "Like" şi "Share"
5:05 PM
Diferenţa dintre "Like" şi "Share"

Încă de când a apărut butonul de Like, pe Facebook, căci despre el vorbim, mulţi s-au grăbit să-l implementeze în template-ul siteului sau blogului personal crezând că e doar o "versiune" mai nouă a butonului de Share. 

În continuare multora nu li se pare că există vreo diferenţă. Şi dacă dai Like şi dacă dai Share, făcând abstracţie de la semnificaţia cuvintelor, ambele au acţiunea de "a da mai departe" apărând postarea pe perete, fiind în văzul lumii.

Like

Acţiunea butonului face ca, mai nou, să apară poza,linkul,video-ul căruia i-ai dat Like, mai detaliat, poate chiar mai complex decât o face Share-ul. O să spuneţi că au acţiuni diferite şi că e normal să fie aşa. Vedem mai jos de ce. Înainte îţi apărea poza şi numele sub respectivul item. Acum acel item care a primit like e mult mai bine promovat în comunitate prin această modificare.

Share

După cum îi spune şi numele Share nu face decât să împartă cu prietenii şi cu cei subscrişi un link, având în principal aceeaşi acţiune ca şi postarea unui link la status. Bineînţeles pe lângă linkuri pot fi share-uite şi poze, texte, etc. Asta e şi principala diferenţă între aceste două acţiuni pe care mulţi nu o văd.

Like-ul ajută la promovarea profilului personal, de la poze, statusuri, filmuleţe, etc, iar Share-ul promoveaza in principal site-urile. Pentru asta au fost concepute, aşa le văd eu menirea chiar dacă notorietatea şi succesul au făcut ca orice să poată fi share-uit şi like-uit pe internet.

Bineînţeles Like-ul are o funcţie foarte importantă în Fan Pages, această acţiune trebuind menţionată pentru că e un must în promovare.

În esenţa ambele ajută la promovarea articolelor şi fac o conexiune între autor şi persona care a dat like/share, aceasta având potenţialul de a deveni subscriber şi putând fi un consumator, dacă e atras şi fidelizat.

Ambele au acelaşi scop principal, dar marketingul face ca în continuare să le avem pe amândouă.




Vizualizări: 2165 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: Like, share, vs, facebook, pages | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 1
0   Spam
1 Magdi   (2013-11-11 12:53 PM)
Owning Chanel designer label habdgans may be a measure which a lovely lovely lady has fantastic taste in fashions and is no stranger to the latest progress in fashion. It will not represent ones own, these products of course stand the house of more durable quality and design fineness, with businessmen swearing inside their lives because habdgans might easily exist check of your and therefore widespread start using. The most suitable matter within the manufacturing most typically associated with Chanel purses and purses, and the stores themselves demand to pass accurate quality laboratory tests to ensure that however these are suitable for building up these chicks accessories. It's no surprise that they are at high think not only by fashion designers and celebrated public figures across the globe, but also purveyors considered one of durable manufactured goods that respect so many people of hard wearing fashion and funky chic.

Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: