Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Miercuri, 2017-08-23
Principală » 2012 » Martie » 5 » Mobile Marketing
11:43 AM
Mobile Marketing


Ce este de fapt mobile marketing ?

Mobile marketing înseamnă utilizarea platformelor de comunicare bazate pe tehnologie mobilă – în general, telefoane mobile şi PDA-uri – ca un dispozitiv integrat de transmitere a informaţiei atât către client, cât şi dinspre acesta, în cadrul unei campanii de marketing ce se desfasoară pe diverse medii de comunicare



Deci promovarea produselor prin intermediul telefoanelor mobile. Promoţii , oferte , campanii publicitare , într-un cuvaânt , advertising mobil.

Piaţa , targetul

Cu prognozele actuale , peste 2 ani vor fi aproximativ 30 milioane de utilizatori ai telefoanelor mobile deci cu siguranţă piaţă de "desfacere” este.Deci dacă s-ar demara campanii prin acest mediu de comunicare , nu pot decât să zic că ar avea succes cel puţin în privinţa răspândirii mesajului şi promovării campaniei.Adică mesajul ar ajunge la posibili clienţi , asta depinde şi de targetul pe care şi-l fixează compania respectivă.Din baza de date a posesorilor de abonamente se poate alege un număr de utilizatori , după diferite criterii care ar putea fi interesaţi de un serviciu anume.

Totuşi , care e deschiderea românilor faţă de mobile marketing ?

Adica, suntem dispuşi să primim tot felul de mesaje sâcâitoare care sa anunţe eu ştiu ce promoţie , sau deschiderea unui magazin , sau vre-o plăcintă minune ?Un studiu realizat anul trecut a arătat că românii sunt interesaţi să primească mesaje publicitare pe telefonul mobil, cu condiţia ca acestea să aibă caracter informativ şi mai ales, de divertisment , iar o parte dintre participanţi nu sunt de acord sub nicio formă să primească reclame pe telefonul mobil . Deci potenţial spun eu că este. Mai ales dacă mesajul este prezentat într-o formă atrăgătoare şi plăcută ochiului poate crea interes.Dacă stau bine şi mă gândesc , cred că oricine primeşte un mesaj pe mobilă îl deschide măcar din curiozitate.

Posibilitate de interacţionare

Câte campanii şi promoţii nu s-au derulat de către Orange Vodafone , Cosmote şi ceilalţi , care ofereau posibilitatea de a câştiga nu ştiu ce şi nu ştiu cum. Trebuia numai să răspunzi la mesaje şi aveai şi tu o şansă micuţă acolo , poate poate.Aşa se poate întâmpla şi în cazul mobile marketingului adică să îţi fie permis să interacţionezi cu furnizorii dacă participi şi răspunzi la vre-o ofertă. Sau să poţi cere informaţii suplimentare despre respectivul produs.

Cheltuieli

Costurile unei astfel de campanii am înţeles că sunt mai mici decât în cazul unei campanii publicitare clasice.

un exemplu : campanie SMS push (trimiterea de mesaje SMS catre o baza de clienti sau potentiali clienti), care sa includa inchirierea a 50.000 de numere targetate, poate costa intre 4.000 si 6.000 de euro, in functie de nivelul de targetare

Cum spuneam, piaţa de mobile marketing este în creştere pe măsură ce creşte numărul de utilizatori ai telefonie mobile şi a serviciilor de date mobile şi astfel pentru 2012 este aşteptată o creştere substanţială . Nu vă speriaţi dacă începe să vă "bipăie" telefonul.
Vizualizări: 516 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: reclame, mobile marketing, promovare, advertising, telefonie | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 1
0   Spam
1 Ken   (2013-11-11 1:45 PM)
Even with the iPhone and Android devices I'm not senieg mobile ads on the mobile version of Blogger Buster or on a test site I created. Either the mobile AdSense feature is broken at the moment or else Google doesn't have any ads available for your demographic. Insufficient mobile ad inventory is a big problem with all the mobile ad networks including Google. On my own sites I try to get an ad from three different networks and even then many pages go ad-less

Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: