Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12
Principală » 2012 » Martie » 6 » Publicitate neconvenţională I
6:08 PM
Publicitate neconvenţională I

Publicitate oflactivă & Publicitate pe biciclete

Am ajuns într-un moment în care putem spune că aproape toate locurile unde dai cu ochii sunt pline de materiale publicitare. Pe scurt este o aglomerare de publicitate ceea ce face ca să dispară interesul pentru aceasta pentru că pur şi simplu piaţa este aproape de saturaţie. Bannere , panouri , flyere , le vedem peste tot şi deja ne-am obişuit cu ele astfel încât "nu le mai vedem”.


Ce e de făcut ?

De aceea este timpul pentru inventarea unor noi metode de promovare , de atragere a atenţiei , trebuie inventate noi metode de publicitate neconvenţionale. Publicitatea neconvenţională , fiind ceva mai inedit va capta atenţia cu un procent mult mai mare decât cea cu care suntem obişnuiţi.

Au apărut destul de multe tipuri de publicitate neconvenţională , dar o să scriu câte ceva despre două dintre ele , pe care le consider printre cele mai inedite.

Este vorba despre publicitatea oflactivă şi publicitatea pe biciclete.


Publicitatea olfactivă

După cum ştim , normal , publicitatea se adresează auzului şi văzului.Iată că din nevoia lărgirii metodelor de promovare şi cu ajutorul creativităţii umane a apărut o formă de publicitate care "se adresează” şi mirosului.

Acest tip de publicitate mizează pe legatura strânsă dintre miros şi stările afective, astfel că utilizarea acestui tip de publicitate nu are cum să nu atragă atenţia. Dispozitivele olfactive sunt instalate în locuri destule de aglomerate , precum mijloace de transport, supermarketuri, gări, etc, ceea ce trezeşte curiozitatea consumatorului. S

e poate spune că are un viitor promiţător pentru că studiile arată că memoria olfactivă durează mai mult decât memoria vizuală şi , pe de altă parte , în sprijinul acestui tip de promovare , tot studiile arată că oamenii rămân cu de la 10 % până la 15% lângă un produs care emană un miros specific.

Publicitatea pe biciclete

Cu toate că nu este ceva nou în doemniu eu o consider o formă mai inedită de publicitate.

La fel cum se foloseşte inscripţionarea pe maşini de ce să nu se folosească şi bicicletele în scop de promovare. Astfel se ataşează un panou publicitar, umplut cu reclame şi poţi să te plimbi cu el prin oraşe sau să laşi bicicleta într-un loc aglomerat. Chiar dacă nu ai voie să mergi cu bicicleta pe oriunde , este mai mică şi oricum poţi să mergi prin locuri pe unde nu poţi intra cu maşina de exemplu.

Publicitatea pe biciclete este folosită de obicei în cazuri de promovare scurtă de la o zi pâna la câteva zile , ceea ce este un plus pentru acest tip de promovare pentru că agenţiile mari nu prea fac oferte pentru promovare pentru un interval scrut de timp.

Astfel , publicitatea neconvenţională tinde să ocupe cât mai mult loc în detrimentul publicităţii convenţionale care cu toate că încă dă roade şi este mai populară , începe să fie "refuzată” de consumatori.

Vizualizări: 593 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: marketing neconventional, publicitate neconventionala, guerilla marketing, publicitate olfactiva, publicitate pe bicicleta | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: