Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Vineri, 2017-10-20
Principală » 2012 » Martie » 28 » Publicitate neconvenţională II
4:42 PM
Publicitate neconvenţională II

     Publicitatea în lifturi

Cercetările în domeniu au relevat faptul că intr-un spaţiu închis, de dimensiuni reduse, în care nu există stimuli vizuali sau auditivi, un mesaj publicitar are un impact de peste 95 % din punct de vedere al citirii acestuia, iar din punct de vedere al memorării de peste 80%. 

Aici au atacat creativii din agenţiile de publicitate - publicitatea in lifturi. Când urci cu liftul ai toate şansele să te plictiseşti şi atunci ei au venit cu o soluţie ca să-ţi umple timpul - îţi dau de citit. Sociologii spun că este ceva absolut normal, având în vedere că este un spaţiu închis şi anost, să căutăm cu privirea ceva interesant de citit.

Afişarea reclamei în incinta lifturilor face ca mesajul pe care îl transmiţi să aibă un impact maxim care captează audienţa.

     Care sunt avantajele unui astfel de suport?

 În ceea ce priveste avantajele, sunt câteva elemente de diferenţiere :


 • Forma de reclamă complementară, inovativă


 • Apropiere foarte mare atat din punct de vedere fizic cat si emotional de consumatori, 


 • Rata de peste 90% a celor care citesc mesajul publicitar - din lipsa de cele mai multe ori a altor activitati


 • Rata de memorare a mesajului publicitar ce intrece normele majoritatii celorlalte forme de reclama, care au rata cuprinsa intre 20% si 30%  din cauza lipsei a oricarei alte surse de distragere a atentiei 


 • Un grup ţintă ce poate primi mesajul publicitar de-a lungul intregii zile, in fiecare zi, chiar inainte de a lua decizii importante legate de cumpararea unui produs sau serviciu

Intervalul de timp pe care îl petreci în lift este ideal pentru expunerea la o reclamă, la aceasta adăugându-se şi lipsa altor stimuli auditivi şi vizuali ceea ce face ca mesajul să rămână bine întipărit în memorie.

Şi în încheiere o învăţătură din advertising : daca vrei sa fii văzut, du-te acolo unde oamenii se uită.

Vizualizări: 571 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: publicitate neconventionala, inedit, guerilla marketing, advertising, Elevator | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: