Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Marţi, 2017-12-12
Principală » 2012 » Februarie » 28 » Tryversiting
11:37 PM
Tryversiting
Conceptul de tryvertising este o combinaţie între a încerca şi a face advertising. Este o aripă a WOM-ului ( Word of Mouth).


Word of mouth este una din cele mai de succes tehnici de advertising la ora actuală , în care marketingul trebuie privit nu numai pentru vânzare şi promovare ci pentru a întelege consumatorul şi de a încerca să ne apropiem de el şi să ne putem da seama ce nevoi are şi să încercăm să i le satisfacem.

Tryvertisingul are la bază următoarea idee : clienţii sunt lăsaţi să testeze produsele, astfel încât să ia decizii de cumparare pe urma unor experienţe cu produsul x.

De exemplu , o casă auto pune la dispoziţia unui hotel o serie de maşini pe care clienţii le pot testa , sau o fabrică de stilouri împarte la diferite firme produsele pentru a le testa , un magazin de fashion scoate la "testat” haine înainte ca să le expune şi alte exemple. Ideea e că astfel consumatorii pot să-şi facă păreri despre anumite produse mai uşor , nu trebuie să le cumpere şi pot vorbi mai departe despre acestea. Asta e un fel de mană cerească pentru că e publicitate gratuită iar contul pentru promovare rămâne neatins.

Totul e să îi intrigi cumva pe consumatori. Să ieşi în faţă. Să faci altceva decât ce face concurenţa. Dar important este să ai grijă cum faci asta , pentru că dacă e o experienţă neplăcută poţi ajunge să ai parte fie de ignoranţă fie de publicitate negativă ceea ce nimeni nu vrea.
Vizualizări: 791 | Adăugat de: Alex | Tag-uri: guerilla, tryvertising, word of mouth, neconventional, wom | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Website:
Cod *: