Bine aţi venit, Vizitator! Înregistrare RSS

AdZone - Marketing and Advertising Area

Luni, 2017-11-20

Prima condiţie ca un produs să fie vândut este ca oamenii să il cunoască, şi cine poate obţine astăzi mai bine acest lucru dacă nu publicitatea.
Acum publicitatea poate descoperii şi utilizează în acelaşi timp până şi cele mai ascunse slăbiciuni ale oamenilor pentru a-şi atinge scopul suprem, vânzarea produsului promovat.
Publicitatea se ocupă cu promovarea bunurilor, serviciilor, companiilor și ideilor, de cele mai multe ori prin mesaje plătite. Scopul direct ale acestor mesaje este stimularea dorințelor clienților potențiali, și formarea asociațiilor pozitive în legătură cu produsul sau compania promovată, scop care este atins prin folosința metodelor de manipulare psihologică mai mult sau mai puțin subtile.

În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere" . Philip Kotler definea marketingul ca "un proces social și managerial prin care indivizi sau grupuri de indivizi obțin ceea ce le este necesar și doresc prin crearea, oferirea și schimbul de produse și servicii având o anumită valoare" . Simplist, marketingul reprezintă "arta și știința de a vinde".

Veţi găsi pe blog articole legate de marketing şi publicitate cât şi din domenii conexe. Studii de caz, dezbateri, exemple de campanii publicitare şi Social Media world.Vă invit să citiţi şi să interacţionaţi.
 Blog